wobbelyoga lessen

Wat is wobbelyoga?

Ken je dat halfronde balansbord? Dat is een wobbel. Op, onder, in, achter de wobbel wordt jouw kind uitgedaagd om bewegingen uit te voeren. Spelenderwijs uitgedaagd worden in het handhaven van jouw houding, snelheid of balans op de wobbel.

Plezier, balans en samenwerking staat tijdens de wobbelyogales centraal. Ingrediënten als yogagerichte houdingen, ademhalingsoefeningen, ontspanning, samenwerking en fantasie zitten altijd in een les. Een heerlijk beweegmoment om erna ontspannen en met een glimlach van de wobbel te stappen.

Er worden twee vormen van wobbelyoga aangeboden. De eerste vorm is de ouder-kind wobbelyoga voor 2-4 jarigen. Hierin zijn ouders, grootouders aanwezig om de veiligheid te bieden aan hun kindje en samen de les te beleven. Er is ook een wobbelyoga reeks voor 4-8 jarigen. Zij gaan zelfstandig op avontuur waarbij elke les weer een ander thema heeft.

Lespakket 1

€12,50 per les

Wobbelyoga ouder-kind 2-4 jaar

Locatie: YogaStudio Luz

Bredeweg 10, Roermond

Instructeur: Myrthe
Op vrijdag van 9:30-10.15 uur

Data: Wekelijks vanaf vrijdag 17 mei t/m 5 juli

Verbind met je kind en investeer ontspanning voor jezelf en jouw zoon. of dochter!

Dat ieder kind mag ontdekken wie hij/zij is, zichzelf mag zijn én blijven.

AANMELDFORMULIER
WOBBELYOGA

Ik geef De Kinderyogaschool toestemming voor het maken van foto's of video's tijdens de les en het delen hiervan op social media

Algemene voorwaarden