Kinderyoga lessen

Wat is kinderyoga?

Wanneer je inspanning en ontspanning afwisselt, leer je voelen wat je lijf je vertelt. In een les wordt de uitdaging van balans, samenwerking en kracht gecombineerd met plezier en fantasie. Dat maakt dat kinderyoga een vorm van beweging is voor elk kind. Het ene kind krijg energie, het andere kind verlaat de les in kalmte.

Alle kinderen leren om vanuit het hoofd weer te voelen wat je lijf je wil vertellen. Een beetje meer aandacht voor rust, ontlading na een drukke dag. Dat stukje bewustzijn willen wij maken met kinderyoga. Plezier, een luisterend oor en creativiteit ontbreekt niet. Dat maakt dat de les elke keer afwisselend is. Jouw kind stapt met een glimlach van de mat af.

Lespakket 1

Locatie: yogastudio Luz, Roermond
Instructeur: Myrthe
Op vrijdag van 15:30-16:30 uur

Data:

vanaf vrijdag 17 mei t/m 5 juli

Lespakket 2

Locatie:  Paramedisch Centrum, Op de Kemp 36, Maasbree
Instructeur: Moniek
Op donderdag van 16:00-17:00 uur

Data:

Iedere donderdag vanaf 16 mei t/m 4 juli

Dat ieder kind mag ontdekken wie hij/zij is, zichzelf mag zijn én blijven.

AANMELDFORMULIER
KINDERYOGA

Ik geef De Kinderyogaschool toestemming voor het maken van foto's of video's tijdens de les en het delen hiervan op social media

Algemene voorwaarden